Alla inlägg under maj 2013

<3

Av Sandra Bertlind - 21 maj 2013 19:21

Jag vill oxå vara det där lilla extra som man blir glad att se varje morgon, kväll, helg ja you name it o att man verkligen känner hur mkt man betyder för någon!

Av Sandra Bertlind - 21 maj 2013 13:29

Förstår inte riktigt hur människor är  funtade!

Att man kan bli så annorlunda o förändras så mkt.

Vad beror sånt på?? Förstår att man går igenom olika faser i livet o att man kan bli lite avtrubbad o må si sådär av de men att helt ändra skepnad är för mig obegripligt!

Är ju nästan som att byta indentitet.....


Så mkt som oroar mig just nu så ja blir lite smått kräkfärdig när ja tänker på allt!!


Vänner e de inte meningen att de ska finnas där för att stötta?? Eller är de bara när de passar dom?? O onödiga påståenden känns ju oxå sådär att höra just nu =/


Men antar att de är ja som är dramatisk som vanligt o har fått allt om bakfoten!!


Ledsen tjej är ja idag o hoppas såklart att morgondagen kan bjuda på gladare humör o en natt full av sömn....känns som ja håller på gå sönder inobords av all sorg o vrede för allt i mitt liv just nu!!


 


Av Sandra Bertlind - 17 maj 2013 16:29

De finns saker som ja verkligen verkligen inte kaan rå över o de är andra människors dumhet.
Ibland o för andra alltid kan man vara så korkad. Säga konstiga dumma saker som får en annan att känna sig som en sur gammal disktrasa men BARA i den människans närhet =\
Så konstigt att man tillåter sig själv att känna så?!
De finns så mkt vi ska vara tacksamma för med våra kroppar oavsätt stl eller form men man nöjer sig aldrig o varför? ? Jo för att vissa i din närhet oavsätt kommentarer att du är fin får dig att kännas som fulast på denna jord.
O va händer då?? Jo man vill inte gå ut. Man vill inte träffa någon. Man kanske hettsäter desto mer för att man lider eller svälter sig själv för den modellen finns oxå!
Varför kan man inte glädjas åt sin "vän" "partner" för att de trivs med sig själva så som de är o visa att de är ok o se ut precis som man vill. Du är du. Jag är jag.
Skumt inlägg men en känsla som drabbar många i min närhet inkl. Mig själv!
Tankarna är många nu o väntar på tåget gör ja oxå. Idag känns som en dag i känsligt tecken. I dag tar ja inte skit speciellt när ja inte gjort något!

Kärlek o trevlig helg!

Av Sandra Bertlind - 14 maj 2013 20:23

Tack min finaste för att du alltid ställer upp o ger mig energi =) du är bäst!

Av Sandra Bertlind - 14 maj 2013 05:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 12 maj 2013 21:16

Många dagar har gått utan dator o mobil, Facebook o dylikt! Väldigt skönt faktiskt. ...
Så mkt som surrar i huvudet just nu....

"En dag i taget o glöm inte stanna upp o tänka till innan man säger eller gör något dumt!"

Kärlek till er alla! Blir nog någon dag till med paus! <3

Av Sandra Bertlind - 8 maj 2013 07:11

Idag var de lite lättare med kläderna! Kändes liksom inte lika tungt. Konstigt hur man är!

Jaha långledigt efter denna arbetsdag. De är med blandade känslor faktiskt. Undrar om 4 dagar kan vara konfliltfria eller om vi kommer mörda varann. Menar verkar inte klara 2 dagar ens så ska bli spännande.

Hoppas solen lyser hela tiden så man inte tappar all energi man byggt upp.

Ska iallafall anstränga mig så gott ja kan mer kan ja inte göra.

Så härligt o gå i solen såhär på morgonen och titta på mina fina pojkar som ja är otroligt stolt över att va mamma till (trots att "vissa" tycker att ja inte är en så bra mamma)

Mamma älskar er Theo

Av Sandra Bertlind - 7 maj 2013 05:27

Alltså de är ju lite konstigt dehär med kläder! Hur kommer det sig att man har sjukt mycket kläder men ändå inte har något att sätta på sig?!
Ja om någon som är störd o ska ha matchande nagellack till de ja har på mig o sjal får de betydligt jobbigare när ja inte ens får ihop vad ja vill ha för byxor/leggings =/ till att börja med!
Dagens ilandsproblem men mår faktiskt dåligt över detta!
Ett återkommande problem varje kväll när morgondagens outfit ska bestämmas.
I dag lyckades ja få ihop en beige outfit som är okej.
Hoppas ni andra får en bra o trivsam kläddag i solen <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards