Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Sandra Bertlind - 6 maj 2013 15:47

Du fantastiska sol, vet inte vad du gör med mig men när dina strålar träffar mina något bleknade kinder kan ja inte annat än att le o ta tilll mig värmen.
Du får mig att fyllas med liv o får mig avslappnad.
Om du ska fortsätta såhär resten av veckan kommer jag vara full av energi och glädje!

Du kommer föralltid att betyda mkt för mig med din värme o dina strålar du ger!

Skön dag i solen <3

Av Sandra Bertlind - 6 maj 2013 12:23

Ville visa upp mina nyklippta fina killar!
Mammas stoltheter

Av Sandra Bertlind - 6 maj 2013 06:19

Känner mig helt tom idag!
En natt fylld av besvikelser, ledsamhet, idioti, för stolt för att lägga ner ja o mkt mer....
Helt slut i kropp o knopp!
Ja är verkligen inte perfekt, men de är ingen som tvingat att älska mig!

Drömmer mig bort o önskar ja var på en strand, en magisk strand där ingen kunde göra den andra illa. En strand där man får vara sig själv o alla acceptera de.
Denna strand skulle ja aldrig vilja lämna o vem vet en dag skulle jag kanske tom kunna bli lycklig på denna strand. Fylld av människor som bara älskar o inte har massa hat i hjärtat!

Så märkligt hur människor kan få en så uppslukad av sorg pga deras idioti.....

Ska försöka fokusera o lägga detta åt sidan, långsint som ja är!

Är inte glad o definitivt inte lycklig heller!

"Life goes on, love never dies" eller hur var de???

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards