Alla inlägg den 11 april 2024

Av Sandra Bertlind - Torsdag 11 april 21:32

När det händer så mkt precis hela tiden så måste man ju prioritera! Älskar ju att skriva men inte haft en lugn stund för reflektion alls.....

Men ska berätta nåt kul!!!
Förra helgen hade jag mitt absolut första klädevent.
Nu undrar ni säkert vadå klädevent....jo men jag rensade ut min garderob med miljoner kläder, bjöd in mina vänner, kollegor, bekanta och alla fick mingla o betala en symbolisk summa för en färggladare garderob.
Alltså detta var så roligt och helt min grej. Blev uppslukad av alla fantastiska kommentarer om hur fint ordnat jag gjort och hur mkt fina kläder jag faktiskt har!!
Var lycklig och upprymd ända in i själen.....
Bjuder på lite bilder.....
Puss på er och tack för ert tålamod

Väldigt stolt över mig själv!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards