Alla inlägg den 14 februari 2020

Av Sandra Bertlind - 14 februari 2020 22:48

Får så mkt av alla ofta!
Men sällan av dig =(
Ibland blir jag extra ledsen att du inte kan överraska, eller bara skriva ett gulligt sms. Ska det vara så svårt.
Kan räkna på en hand hur ofta det hänt på 14 år.
Såna här dagar blir därför så dubbelt.
Får sån enorm kärlek från vänner runt om....
Du väljer din padel.
Inte ens på denna dag ville du vara hemma och göra tårta som jag gjort till tradition för våra pojkar.
Gör så mkt ensam med dom. Du missar så mkt.
Någon gång önskar jag att jag kunde få glänsa i dina ögon där du kunde visa världen att du älskar.
Jag har gett dig det i alla år.
Har tappat det nu.
Tjänar inget till när man inte ens kan få ett mer genomtänkt eller hjärtligt sms denna dag eller NÅN annan dag.
Varför är det så svårt?
Vad gör jag för fel?
Tänk om du kunde anstränga dig hälften så mkt för mig som du lägger på padel och jobb.
Ibland vill jag vara nr ett......
Nästa liv kanske.
Idag blev jag hjärtligt ledsen.......

Mina fina söner

Försenad 35 års present från mamma, Johan och moster.

Ta hand om det fina i livet, imorn kan det vara slut!

Och fin alla hjärtans kväll!!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards