Direktlänk till inlägg 18 augusti 2019

Thiago

Av Sandra Bertlind - 18 augusti 2019 08:34

Här är min vackra brorson Thiago! Alldeles gudomligt perfekt, precis som sin mamma och pappa.
Här är också min pappa.
Kan inte hjälpa att tycka att det för så ont i hjärtat av denna bild!
Jag har ett sånt här kort på honom med 1 av mina 3 barn.
Han har ju inte varit delaktig i deras liv. Jag kan liksom för mitt liv inte fatta vad som gick fel men det gör så himla ont att mina barn INTE får ta del av min pappas goda sidor som jag för övrigt har ärvt mkt ifrån.
Jag önskar innerligt att Thiago får 10000000% uppmärksamhet och omsorg,kärlek av min pappa som han aldrig kunde ge mina barn.
Jag hoppas han själv någon gång kan förstå att han missat 3 helt fantastiska och begåvade killar dom HAN valt att välja bort precis som han valt bort mig.
Jag klandrar honom inte om det var så att det fanns en logisk förklaring till hans väl, men det gör det inte.
Jag hoppas också att övrig familj nångång kan förstå hur mkt jag lidit hur många år av önskan jag hoppats på att min pappa ska ta sitt förnuft till fånga.
Han tog den enkla vägen......
Min pappa har 2 barn......Jag och min bror.
Tänker att det skulle funnits kärlek nog till oss båda.....
Vet innerst inne att han nog älskar mig men vad får honom att välja bort mig? Har undrat så många år så inget är längre logiskt. Jag har tagit upp kontakten många ggr men den dör snabbt ut. Är ju inte bara jag som ska ringa? När jag fyllde 30 år som för övrigt är 5 år sen fick jag inte ens ett Grattis men min bror fick en resa mm. Och min bästa kompis fick ett Grattis på hennes 30 årsdag.
Kan inte hjälpa att känna mig totalt oälskad!
Nu ber jag för min brorson Thiago att bli en stark individ som vågar stå på sig och blir beskyddad från allt elakt denna jord utsätter oss för.
Thiago jag älskade dig redan i mammas mage och kommer kriga för att finnas i ditt liv! Vill inte missa en sekund.
Bara morgonkänslor hörrni. Natten var väldigt lång med mkt känslor och tårar!!!!

Jag var ditt barn som du skulle älska!

Oskyldig till världens ondska som du som pappa skulle beskydda mig ifrån!
Men jag blev stark ändå och en bra mamma till mina söner
Synd bara att du valt bort oss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bertlind - Måndag 11 mars 14:24


Ville bara kika in och säga hej! Inte haft tiden eller rättare sagt känsla för att skriva men kände för en hälsning idag.... Hoppas ni alla får lite sol på er där ute!! Kram ...

Av Sandra Bertlind - 15 december 2023 18:04


Skålar in helgen halvförkyld men med min bästis!!!! Hur härligt ändå! Önskar er en trevlig helg ...

Av Sandra Bertlind - 13 december 2023 07:24


Tittar in och önskar alla en fin Lucia!!!! Det är svåra tider runt Lucia och jul eller egentligen alltid men såhär till jul kan det vara extra för barn och familjer så tänk på att vara det bästa av dig själv och sprid kärlek till folk runt dig, det...

Av Sandra Bertlind - 1 december 2023 12:18

Efter en vecka sjuka hemma så fick jag spunk och kände att det sög i min kreativa ådra och hade en inspirationsbild sen innan som jag ville testa.  Vackra koppar hade jag inte hemma då allt åkt upp till landet men vackra glas hade jag minsann och d...

Av Sandra Bertlind - 26 november 2023 22:09

39 år tog det att jobba bort denna hemska ångest. Vet egentligen inte vad skillnaden är från tidigare år till detta men jag började tom 2 veckor tidigt att pynta vilket ALDRIG hänt då allt med julen vart ångest! Idag känner jag värme, tacksamhet o...

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards