Alla inlägg under mars 2018

!

Av Sandra Bertlind - 15 mars 2018 19:53

Av Sandra Bertlind - 14 mars 2018 12:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 14 mars 2018 06:02

Sovit väldigt oroligt.....
Herregud vaknat 5000000 ggr minst. Blir galen.
Bara vetskapen om att morgonen redan är tung och man ska ta sig till jobbet som just nu är allt annat än bra gör ont i hela jag!
Spänningshuvudvärk nästintill varje dag och nån slags förlamnings känsla i armar och ben.
Kan inte röra mig även om jag vill.....PANIK!
Behöver solen, behöver komma bort, behöver få ha kul......
Haft intressant läsning såhär på morgonen om kurviga kvinnor.....
Så mycket blandat i mitt liv men ja vikten är väl något man funferar över till och från. Många ggr är jag väldigt nöjd över min person och det fodral min person har.
Och ibland tappar jag allt då vill jag raderas men tror inte det egentligen handlar om fodralet utan personen.

Ge mig energi att orka den här dagen. Den började TUNGT.
Är så trött i hela jag.
Inte standard gnälltrött utan på riktigt GERUPPALLTTRÖTT!!!!!
Mer energi åt alla!!!

Av Sandra Bertlind - 13 mars 2018 16:30

När allt är tungt kan jag inreda!
Ett perfekt sätt för mig att få ro, få någon slags kontroll på ångesten.
Jag blir fokuserad, målinriktad, och jag kan på ett enkelt sätt lura hjärnan genom att städa bort ångesten. Blir det rent och fint hemma känns det andra inte lika tungt. Jag har kontroll men på ett annorlunda sätt. Det får mig att kunna sortera tankar och känslor!

Det fyller mitt mörker med en gnutta ljus. Bara där och då men tillräckligt för att orka bara lite till!!!!

Ett rent hem är som healing för mig!

Av Sandra Bertlind - 12 mars 2018 22:36

Om själen var blottad så skulle allt vara svart.....
Med en liten liten röd prick i....
Pricken hade varit det som fanns kvar av mig!
Min person, jag.
Sandra.

Av Sandra Bertlind - 12 mars 2018 21:32

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så
Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag
Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit
Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår
Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan?

Av Sandra Bertlind - 12 mars 2018 20:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 11 mars 2018 20:27

Jag ser alla, jag känner allas energier, jag väljer varje varje dag vilka jag ska lägga fokus på. Alla har olika behov av just mig. Jagg fyller någon slags funktion i allas liv runt mig.
Jag kan behövas för mina klola ord, jag kan behövas att nedvärderas om, jag kan behövas att göra någon glad, jag kan behövas att gråta ut hos, jag kan vehövas att utnyttja, jag kan behövas som trygghet, jag kan behövas som bollplank ja ni fattar!
Jag är tom på allt just nu.
Något äter bokstavligen upp mig. Jag ser inte glädjen i vissa längre. Vissa ger mig inget mer än skuld och nedlåtande kommentarer för att jag inte orkar engagera mig tusen procent som alltid annars.
Vill bara ha ro. Vill att alla ska älska mig för mig inte mig som jag skämmer bort alla med ofta. Ibland behöver jag få uppskattning, kärlek, fina ord, en kram, en klapp på axeln någon som visar att jag är minst lika värdefull som er andra.
Jag vägrar tro att alla utnyttjar min godhet men vet att ni finns. Men ni kanske är väldigt få.
Jag ska hitta mog själv igen och börja leva.....
Är instängd i ett mörker som vägrar släppa ut mig.
Gråter ofta i min ensamhet, lider ofta över hur alla andras liv lyckas flyta på med så mycket kärlek.
Vad kan jag göra bättre???
Jag har ljusa stunder väldigt ofta men mitt inre är ledset och sårat.
Det gör ont inuti men vet inte varför.
Man är rädd att tala om att man inte mår bra. Folk kan inte hantera det. Jag ska vara den glada energigivaren inte tvärtom.

Jag drömmer mig ofta bort till andras liv eller för all del sånt på film för att må bättre för stunden.
Mitt liv är inte skit men så mycket kunde varit annorlunda.
Skulle vilja radera saker och börja om.
Försöker att inte fastna i dåtid och försöker leva här och nu!
Svårt men försöker.


Idag söndag har jag sovit nästan hela dagen. Min kropp är slut.
Den är tung och hjärtat är känsligt. Vill inte möta allt inom mig som jag krigar mot.....
Sömnen gör att jag slipper vara någon.
Behöver inte möta det svarta....
Kan bara låta huvudet och hjärtat hamna i någon slags dvala. Det är skönt.
Just nu väldigt skönt......
Orkar inte känna.

En dag i taget.......
Imorn en ny dag. Bara rida ut stormen. Låtsas som allt är toppen så slipper jag alla konstiga svar om varför alla tror att jag mår som jag gör.
Jag vet.....
Jag kan förändra det.....
Ni andra håller er till ert.....
Jag berättar för dom som har tiden att lyssna!

Imorgon är en ny dag!
Samlar kraft och mod.....
Godnatt

Hämtar energier ikväll och skapar ett nytt starkare skal.....

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards