Alla inlägg under januari 2017

Av Sandra Bertlind - 4 januari 2017 21:57

Jag och min syster har gjort en insamling till vår mamma.
Mycket känslor som svallar över men nu känner vi att vi ändå gjort nåt!
Hennes sjukdomshistoria är för lång att dra här men kan delge länken till insamlingen!

http://insamlingen.se/Campaign/hjalp-var-mamma

Sov gott i snöovädret

Av Sandra Bertlind - 2 januari 2017 07:03

Nytt år nya tag eller??....
Börjar året med mindre förvirring.
Känner mig yr och har alldeles för mkt att tänka på.
Stor oro i kroppen för det nya jobbet men förhoppningsvis lägger det sig när man börjat!
Mitt nyår var mkt trevligt hemma hos 2 fina vänner med 2 andra fina vänner och alla våra kids.
Lugnt och supergod mat =)

Dagen innan nyår hade jag min Jessica här.
Ett kärt återseende då jag saknat henne mkt.
Timmarna tickade på vi hade väldigt mkt att prata igen =)

Otroligt befriande att få ha dig hos mig!

Nu dags för sista jobbveckan på Trumslagaren =(
Läskigt men blir nog bra.....
Kram på er alla

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards