Alla inlägg den 7 september 2016

Av Sandra Bertlind - 7 september 2016 22:19

Alltså att få tiden att räcka till är ett mysterium!
Man jagar tiden varje dag!!
Just nu är det extremt häktiskt i livet. Dagarna är långa fast ändå korta då de bara säger TJOFF så var det dags att nanni en microsekund för att sen bara inse att det redan är morgon igen!!

Haft en trevlig helg med våra grannar!
Pappagrek har byggt ett till rum åt dom precis som vi gjort här uppe. Vi andra åt och drack, gofika och hade riktigt trevligt!

Jag och grannen Marie hade många fikapauser under dagen ?

Tacolördag blev det!

Ska fokusera på kommande helg att bara vara och göra de som faller mig in!
Godnatt och hoppas alla får en fin torsdag =)

Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards