Alla inlägg den 7 december 2016

Av Sandra Bertlind - 7 december 2016 22:12

Ja alltså har inte riktigt turen med mig just nu! Saker och ting vill inte alls faktiskt.
Åkt på någon slags inflammation i nerven över den tand jag håller på rotfyller.
Vilket resulterar i att jag vaknade såhär i morse =/

Svullen kind och värk i facet.
Får tack och lov hjälp imorn bitti men lite olidligt just nu.
Efterdyningar av ångest från helgen gör sig fortfarande påmint då min mage också är intakt just nu.
Jag orkar verkligen inget mer detta år. Är så himla trött vill bara sova.
Jobbet är tungt, ingen ledighet och man blir lite utnyttjad så resten kan få ha det bra. Familjen är ledig men jag jobbar =(
Mår väl inte så bra just nu helt enkelt och det är svårt att ta sig i kragen.
Vill bara få tillbaka styrkan och energin. Allt är på noll just nu och det känns som att världen med flit bara inte vill mig!!!!
Ska försöka sova lite och hoppas på att någon snäll tandläkare kan rädda mig imorn <3
Natti alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards