Alla inlägg den 14 september 2016

Av Sandra Bertlind - 14 september 2016 20:59

Ibland känns vissa kvällar lite extra i kropp och själ! Ibland sköljer det bara över en att man bara är en av myrorna i den gigantiska stacken som febrilt försöker anpassa sig ? oj vad liten man faktiskt kan känna sig då man inser att det är omöjligt!

En fis i rymden hade också funkat ?

Kram alla fina ?

Av Sandra Bertlind - 14 september 2016 07:37

Av mina fina barn jag lyckades fånga på bild i helgen!

Det är ju egentligen inte för ens när man ser dom alla 3 på foto man förstår hur snabbt tiden verkligen har gått.
Helt sjukt att de redan är 9, 8 och 6.

Uppskattar verkligen att jag kunnat få bli mamma.
Vad hade livet varit utan alla fina små barn.

Det är barn som gör att man verkligen känner att man lever!

Visst, vissa lever ett fantastiskt liv utan barn då de har andra intressen och ambitioner och vissa vill väldigt gärna men får tyvärr inga av olika sorgliga anledningar <3

Just idag är jag väldigt lycklig över den jag är och vill vara.
Men kom ihåg att det var just idag! Och såna dagar är jag tacksam för.

Hoppas alla får en fin dag!!!

Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards