Direktlänk till inlägg 6 mars 2016

Det här med skrivandet.....

Av Sandra Bertlind - 6 mars 2016 08:36

Har inte riktigt hittat glöden att få till eTT bra flöde.
Men prövar nu då.
Får se nu vad har hänt sen sist.....

Min älskade vän en av mina bästa har fyllt 35 år! Det ska firas med en kryssning som är vår grej <3

Jag köpte mig en ny vårkappa jag tyckte var fin!

Vi firade svärmors födelsedag!
Hon är värd allt så som hon ställer upp på sina barnbarn men även oss!

Kusin Alex var där också =)

Barnen hade gjort tårta också!

Vi har sålt vår 7 sittsiga bil!

Och köpt en ny =)

Busat med vår nya prinsessa i familjen Shiva!

Varit på lekland i nacka!

Hela familjen!

Barnen önskade middag och då blev det kycklingspett

Mamman har haft en redig influensa!

Trygg i sig själv min lilla donna!

En till av mina vänner fyllde 31 år <3

Utgång med middag i stan för att träffa min gamla stödfamilj jag och min syster hade som små. Bästa familjen ett barn kan önska sig! Är så glad att kontakten fortfarande finns!
Ni gav mig en värdig uppväxt!

Bästa mamma Lena och min syrra <3

Bästa Lena och Thomas!

Bästa syskonen Linda och Marcus!

Fantastisk mat!

Hon var jobbigast i världen när vi skulle hem men jag älskar henne ändå <3

Middagsbjudning med jobbet! Den lilla skaran om 4 personer med mig!

Vi kollade också Mellon!

Var värt ungefär det som hänt på några dagar/veckor!
Idag hämtar jag hem mina fina ungar som vart en vecka hos farmor <3 saknat dom massor.
Alla föräldrar behöver ett break ibland för att hämta energi!
Det har jag gjort nu!
Trevlig söndag alla fina!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bertlind - Torsdag 18 april 22:14

Som ni vet älskar jag att fixa o dona med mina små pryttlar! Idag fick balkongen sig ett lyft!! Så befriande att fixa och sätta ihop små arrangemang av saker man har. Blir lycklig i själen av inredning och mitt rosa fluff hahaha Vad gör er glada? ...

Av Sandra Bertlind - Torsdag 11 april 21:32

När det händer så mkt precis hela tiden så måste man ju prioritera! Älskar ju att skriva men inte haft en lugn stund för reflektion alls..... Men ska berätta nåt kul!!! Förra helgen hade jag mitt absolut första klädevent. Nu undrar ni säkert vad...

Av Sandra Bertlind - Måndag 11 mars 14:24


Ville bara kika in och säga hej! Inte haft tiden eller rättare sagt känsla för att skriva men kände för en hälsning idag.... Hoppas ni alla får lite sol på er där ute!! Kram ...

Av Sandra Bertlind - 15 december 2023 18:04


Skålar in helgen halvförkyld men med min bästis!!!! Hur härligt ändå! Önskar er en trevlig helg ...

Av Sandra Bertlind - 13 december 2023 07:24


Tittar in och önskar alla en fin Lucia!!!! Det är svåra tider runt Lucia och jul eller egentligen alltid men såhär till jul kan det vara extra för barn och familjer så tänk på att vara det bästa av dig själv och sprid kärlek till folk runt dig, det...

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards