Alla inlägg under september 2015

=/

Av Sandra Bertlind - 8 september 2015 07:01

Just nu känner jag mig ensammast I världen! Det är bara så! Jag vill så gärna tro gott om allt i världen men blir motbevisad allt för ofta!

"Verkligheten gör så jävla ont"

Av Sandra Bertlind - 4 september 2015 07:58

Blir så ledsen över folks hemska synsätt över överviktiga människor. Är trött på alla kommentarer om vilka träningssätt som är bra, va de själva slutat äta och hur de sen sitter och smyg äter.
Att vara överviktig kan innebära risker, det vet vi redan men att laga insidan genom att se ut som en anorektiker funkar inte.

Jag hade en grymt snygg och vältränad kropp i många många år då jag dansade 5-6 dagar i veckan.
Sen bildade jag familj och då fanns det inget viktigare än att vara mamma.

Jag har vuxit med min kropp och är tillfreds med hur mitt yttre ser ut. Det som gör mig ledsen är hur andra verkar lida av min "övervikt"!

Märkligt det där.

Efter 3 barn ganska tätt är jag stolt över att jag ändå lyckats behålla min aura. Finns inget så fult som en ful insida.

"För med insidan kommer den yttre skönheten"

Vad stolt över den person du är och stå för dina kurvor!!!!!

Du tackar dig själv i Slutändan och finns alltid någon som älskar dig precis så som du är <3

Av Sandra Bertlind - 2 september 2015 07:39

Kom med besked!!! Hösten infann sig på prick.

Kan inte hjälpa att känna mig deppig med mörkret! Samtidigt som det är mysigt med ljus vilket jag älskar är det sjukt deprimerande med mörker. Regnet gör sitt oxå.

Man känner mer av sånt man försöker begrava. Känns som man kvävs i sin egen ångest.....

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards