Alla inlägg den 5 september 2014

Av Sandra Bertlind - 5 september 2014 07:01

Fy vad tungt det är när barnen bråkar och tjaffsar med en hela tiden.
Speciellt när det börjar direkt när de vaknar =/

Så tufft att försöka hålla sitt eget humör uppe för de andra två skull för de har ju inte gjort nåt.
Plus att man väldigt sällan har tiden med sig utan emot sig vilket inte är konstigt om de inte vill som jag och trotsar bort den värdefulla tiden de kunde haft på morgonen!

Gap och skrik hela vägen till dagis och jag är helt färdig.

Kul för varken mamma, Neo eller dagisfröken att vara så förbannad och arg. Dagen brukar liksom fortsätta i kaos.

Ibland känns det så enerverande att veta att man inget kan göra och att man tvingas passa tider till jobb, tåg, bussar och inte hinner bli sams innan =(

Men en envis unge är en envis unge och ju längre jag stannat desto argare hade han blitt.

Ja ja nog om det. Tur att det är fredag för fan va trött jag är!!!!

Trevlig helg

Och Neo mamma älskar dig trots att du gör mig galen!!! <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards