Alla inlägg den 7 april 2014

=)

Av Sandra Bertlind - 7 april 2014 21:03

Wow idag förvånades jag på riktigt! Fast såklart på ett positivt sätt! Så fantastiskt när människor verkligen tar tillvara på sina drömmar och följer sitt hjärta för att förverkliga.
Är otroligt imponerad över hur fantastiskt stark man måste komma att bli när man vågar kasta sig ut i världen mot nya äventyr!
Beundrar människor som vågar följa sina drömmar, krävs otroligt mycket känslomässigt för att klara av det!

Vi har haft många duster men just idag gjorde du mig stolt! Stolt över att du går vidare med livet, visar att du är en större människa innuti som vuxit i ditt sätt och nu prövar dina vingar!

Vet att ditt tunga bagage gjort dig hemmad men är därför stolt att du ensam tagit dig detta beslut!

Nu kan du växa, blomma och blomstra för lika vacker som du är utvändigt, lika vacker kan du nu invändigt bjuda alla nya blommor du träffar på! För så mycket olika sorters blommor det nu finns har du massor att delge allt du kan om din sort <3

All lycka till dig i framtiden, för just idag gjorde du mig stolt över hur du klarade av att bryta din mur.....


"Ditt nya jag din självkänsla du skapar är din nya sköld i framtida motgångar"

En mycket stolt fd vän <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards