Alla inlägg den 5 november 2014

<3

Av Sandra Bertlind - 5 november 2014 05:25

Städade av och fick en harmonisk kväll med tända ljus för alla änglar och alla jag älskar!
Mycket händer man ej kan styra, mycket oroar, många kämpar, många flyter på och många drabbas. Ja det är ju så livet ser ut!

Denna morgon är min låt
Så mycket bättre Carola- for The sun med Amanda Jensen
Och Carola- sjung halleluja och prisa gud!

Idag är det en sån dag då jag verkligen inte ska försöka påverkas av all blandad energi. Stänga bubblan som Randy säger.

Känner mig sårbar och känslig!!

Men förtränger lite till så blir det inte jobbigt! !

Trevlig dag mina fina!

Vill också passa på att ge en extra kram till alla som visat sån kärlek och får mig att känna mig betydelsefull <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards