Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

Spontanutflykt!

Av Sandra Bertlind - 24 juli 2013 22:23

Blidde en spontanutflykt till Parkens Zoo idag!!

En mkt trevlig park faktiskt. 

Fint väder och lagom med folk, glada barn o sams föräldrar ja menar kunde inte bli bättre!!

 

Ett lugn här hemma har infunnit sig eller iallafall ja inbillar mig de o det känns hur skönt som helst efter mkt tjafs o turer fram o tibax.

 

Vi beslutade vid frukostbordet att ta ett ryck nu innan semestern är över o göra ett besök på djurparken för barnas skull. Förra året blidde de kolmården som bokstavligen åt upp hela plånboken så nu tänkte vi att Eskilstuna skulle sitta bra. 

Är oxå lite närmare.

Alla gjorde sig i ordning o ja fick äran att ha min nya snygga tunika som ja bara älskar =) 

Vädret kunde ju inte varit bättre för just denna dag o min nya tunika =)

Älskar den turkosa färgen tillsammans med mitt ärtgröna nagellack!!!

 

På vägen dit så gjordes ett snabbt stopp hos min fina morfis som bor i strängnäs <3

Då beslutade vi oxå att på vägen hem skulle vi stanna o äta middag så han fick spendera lite tid med barna (trots att de va sjukt trötta). 

Det gick bra!! Va jätte mysigt o bara inte va hemma för en gångs skull o bli lite ompysslad  av morfar o hans Gunilla <3

 

I djurparken var barna exenplariska!!

Valde helt rätt dag att åka dit. 

Lagom med folk, barna på strålande humör, mamman lagom lugn i kropp o själ, pappan oxå tror ja allt bara flöt så bra.

Vackra, konstiga, tokiga, roliga djur fanns att skåda o barna var helt lyriska <3 <3 <3

De värmer i mammas hjärta att få göra barnen så glada!!

 

Spenderat lagom med pengar så man kan klappa sig på axeln o inte bli toksvettig av allt som kostar.

 

En bra dag helt enkelt som var längesen vi hade <3

Är vi alla fem värda tycker ja!!

En trött mamma ska strax gå sova då ja imorn äntligen får tillbringa lite tid med min fina Helena <3

Ska bli såååå mysigt att få ses o fika o shoppa lite <3

Som ja längtat efter dig ängel!!

 

Ni andra kärlek till er!!

Nu är ju inte detta alla bilder men va jobbigt o lägga in så ni får nöjja er med dehär =)

 

 

                                                                                                       

 
 
Ingen bild

Cimmie

27 juli 2013 00:53

:-):-) så underbart ni verkar ha haft det!♥ :-) så myysigt :-) skönt att allt flöt på bra å jag är glad att du är glad!!
stor kärlekskram! :-):-) /C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bertlind - Torsdag 18 april 22:14

Som ni vet älskar jag att fixa o dona med mina små pryttlar! Idag fick balkongen sig ett lyft!! Så befriande att fixa och sätta ihop små arrangemang av saker man har. Blir lycklig i själen av inredning och mitt rosa fluff hahaha Vad gör er glada? ...

Av Sandra Bertlind - Torsdag 11 april 21:32

När det händer så mkt precis hela tiden så måste man ju prioritera! Älskar ju att skriva men inte haft en lugn stund för reflektion alls..... Men ska berätta nåt kul!!! Förra helgen hade jag mitt absolut första klädevent. Nu undrar ni säkert vad...

Av Sandra Bertlind - Måndag 11 mars 14:24


Ville bara kika in och säga hej! Inte haft tiden eller rättare sagt känsla för att skriva men kände för en hälsning idag.... Hoppas ni alla får lite sol på er där ute!! Kram ...

Av Sandra Bertlind - 15 december 2023 18:04


Skålar in helgen halvförkyld men med min bästis!!!! Hur härligt ändå! Önskar er en trevlig helg ...

Av Sandra Bertlind - 13 december 2023 07:24


Tittar in och önskar alla en fin Lucia!!!! Det är svåra tider runt Lucia och jul eller egentligen alltid men såhär till jul kan det vara extra för barn och familjer så tänk på att vara det bästa av dig själv och sprid kärlek till folk runt dig, det...

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards