Alla inlägg den 6 augusti 2018

Av Sandra Bertlind - 6 augusti 2018 20:10

Känner bara spontant att sommaren gått för fort, jobbet har börjat med ett mördarpass och ångesten är åter.

Varför trivs jag inte?
Varför känner jag att folk är otrevliga?
Varför känner jag mig sjukt utnyttjad?
Känns som jag tappat lust och kontroll över mig själv.

Känner inte igen sättet jag tänker på.
Känner inte nåt bara nedstämdhet och irritation.

Sårad är jag oxå av olika anledningar.
Vågar aldrig öppna mig igen.....
Folk sätter kniven i ryggen bara och jag tål inte orättvisa och svek.

Kommer isolera mig en period så JAG får läka.
Man passar upp och är snäll men inser att alla inte tycker de är lika kul om jag vill ha hjälp eller tröst.

Lägger som sagt ner ett tag!!!

Sliten i hjärtat!!!!
Låt hösten bli skonsam mot mig......
Godnatt

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards