Alla inlägg den 29 maj 2017

Av Sandra Bertlind - 29 maj 2017 21:17

Bilder säger mer än tusen ord!

Tacofredag!

Bästa sällskapet <3

Våran kontra barnens groupie hahah

Hon gör mig glad!

Häng vid badet hela lördagen lång!

Kallt brrrrr

De här tjejerna alltså!
Älskar er såååå!!!!
Tack för all glädje ni ger mig.

Hon och jag!
Det känns i hjärtat varje gång vi ses och varje gång vi skiljs åt......

Som sagt bilder säger allt!
Vacker mamma vackraste sönerna!

De älskar varandra och jag älskar er!

Hälften är mina!!!

Min mellersta till vänster och Carros äldsta till höger men lika gamla <3

Man vill bara äta upp lilla räkan William <3

Syrran med flickvän tittade förbi!

Min yngsta stora kille!

Min Micis var med oxå =)

Sara och Micis tyckte inte de va lika skönt som barnen!

Hm....gick inte så bra!

Drick säkert!

Vacker kväll!

Min äldsta

Detta fick jag med blombud av min älskade Jenny! Tror ni jag vart glad eller på morsdag och allt. Hon kan konsten att uppvakta!

Fick denna av mina barn som min mamma hjälp dom att köpa!
Älskar er och älskar Majalycktorna.

Morsdagmiddagen blev pulldpork och sallad i bröd! Så gott!
Hoppas alla får en fin vecka!
Kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards