Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Sandra Bertlind - 8 mars 2016 07:15

Ni vet känslan när allt man gör känns som förjäves och man inte alls drar jämt med den man lever med.
Ibland känns allt så jävla hopplöst och energin försvinner.
Har 3 barn jag parerar varje dag.
Ena dagen passar något stlmässigt nästa dag är det för litet.
Ja då måste ju jag vara ett steg före med kläder, skor, ytterplagg mm.
Hittar man på rea är det ju guld med tanke på att jag har 3 st i nära ålder är det svårt med att ärva då de är jämnstora nästan.
Detta får min man att flippa då jag "bara" shoppar som en dåre.
*suck*
Som om jag absolut inte skulle ha massa andra saker att lägga pengar på. Men att tona bilen för 2000 kr det är inte att diskutera! Jag ser till barnens välmående och han ser att jag bränner pengar på "fel" saker!
Idag är jag tom inuti och kommer stänga av allt vad känslor heter! Orkar inte leva såhär.....
Jävla bittra människor som tar min energi!
Trevlig tisdag!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards