Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Sandra Bertlind - 16 januari 2015 06:20

....Ibland känns det som att jag håller på drunkna i mina egna känslor! Så mycket hormoner som slåss i min kropp och jag har tappat kontrollen.
NI vet när man känner så mycket olika känslor så du inte riktigt vet om du mår bra eller sjukt dåligt! Livet flyter på men med en saknad. Saknad efter något större vad det nu skulle vara.
Livet funkar men är väl inte det mest händelserika. Vardagen tar alldeles för mycket plats och jag kvävs med den.
Rutiner är bra för alla men när det går så långt att man kan göra allt i sömnen borde man kanske tänka till både en och två gånger.
Förstår att många tänker att så har väl alla det men jag vill ha ut så mycket mer av livet.
Vill bli älskas till himlen och tillbaka vill uppleva världen på något vis!

Något fattas mig och det är frustrerande att inte kunna sätta ord på det!

Fredags djup! Ibland vaknar jag tyvärr med djupa funderingar!

Ta er en fin fredag och trevlig helg alla fina!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards