Alla inlägg den 15 maj 2021

=(

Av Sandra Bertlind - 15 maj 2021 16:18

Om du ändå bara kunde lyssna och fatta hur jag menar innan jag dör för sen är det försent att tänka åh jag skulle vilja gjort annorlunda.
Så jävla less på ständigt känna mig maktlös, värdelös i allt jag kommer på eller tar mig för bara för 1 person DU....Sätter allt emot. Även när du fan tycker saker blir bra ska du banne mig vara den vidrigaste kritikern istället för att stötta o peppa. Som att mitt kall i livet var att reta gallfeber på dig.
Folk brukar älska dom som dom lever med. Vet ärligt inte vad detta är längre.....när man tror något vänder och ska bli bra brakar helvetet lös.
Om du kunde känna det jag känner inuti skulle du fan inte låta grodorna flöda ut som ett vattenfall.
Jag tänker alltid 2 ggr innan jag säger något elakt vet ni varför!? JO, för då menar jag vart ända ord.
Säg aldrig saker du inte menar.....de sårar mer än ni kan tro.
Skit skit skit helg.....
Fy fan vad jag längtar till total ensamhet ibland där inget jag gör kan kännas som ett ständigt misslyckande, där mina idéer kan vara lika betydelsefulla som Vems som helst.
Jag är så trött och jag är mentalt slut. Även de är trams o fel.....
Orkar snart inte mer........

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards