Direktlänk till inlägg 5 juli 2020

Oj oj tiden hörrni!

Av Sandra Bertlind - 5 juli 2020 23:07

Jag är väl medveten om att tiden bara springer iväg!
Så mycket som sker så många känslor man ska möta för att inte tala om alla viljor.

Är fascinerande hur man tar sig an livet och mäktar med allt hela tiden!

Nu har jag välbehövlig semester.....
Dock inte som den var planerad.
Skulle just nu befunnit mig i mitt paradis.

Men resan inställd och vi är inte välkomna!!!
Tro mig det känns.
Paniken växer inom mig av bara vetskapen att man är fast i son vardag.
Man får inte en paus från hemmet man får inte en paus från alla vardagsmåsten......
Jag har bara vart hemma en vanlig helg än så länge men vetskapen om dåligt väder och att vi står på varandra gör mig på vansinnigt dåligt humör.
Försöker skapa mig en mysig oas på en av 2 balkonger eller egentligen båda.
Men kan ju utnyttja en nu på kvällen och försöka tagga ner åskan jag känner inuti !!!

Detta är andra balkongen som är sjukt blöt just nu! Men fin när solen skiner.

Man hoppas på det bästa iallafall!
Smider lite planer för veckan och är uppbokad med goda vänner.
Där hämtar jag min energi!
Så behövlig!
Tisdag religion med förra årets resesällskap, bubbel och babbel

Onsdag middag med min andra familj
Alla våra pojkar ihop

Torsdag träffa min bästis på grillning den absolut roligaste jag vet

Ja sen ska jag klämma in morsan som vill bjuda på smörgåstårta till lunch.
När jag tänker efter är det inte så synd om mig..... bara så Depp för att jag tvingas stanna hemma.

Har ju ändå semester med dom bästa min familj!!!!

Ska bara sura klart för att jag inte fick åka till mitt andra hem sen reser jag mig igen!!!!

Puss och trevlig sommar alla fantastiska!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bertlind - Torsdag 18 april 22:14

Som ni vet älskar jag att fixa o dona med mina små pryttlar! Idag fick balkongen sig ett lyft!! Så befriande att fixa och sätta ihop små arrangemang av saker man har. Blir lycklig i själen av inredning och mitt rosa fluff hahaha Vad gör er glada? ...

Av Sandra Bertlind - Torsdag 11 april 21:32

När det händer så mkt precis hela tiden så måste man ju prioritera! Älskar ju att skriva men inte haft en lugn stund för reflektion alls..... Men ska berätta nåt kul!!! Förra helgen hade jag mitt absolut första klädevent. Nu undrar ni säkert vad...

Av Sandra Bertlind - Måndag 11 mars 14:24


Ville bara kika in och säga hej! Inte haft tiden eller rättare sagt känsla för att skriva men kände för en hälsning idag.... Hoppas ni alla får lite sol på er där ute!! Kram ...

Av Sandra Bertlind - 15 december 2023 18:04


Skålar in helgen halvförkyld men med min bästis!!!! Hur härligt ändå! Önskar er en trevlig helg ...

Av Sandra Bertlind - 13 december 2023 07:24


Tittar in och önskar alla en fin Lucia!!!! Det är svåra tider runt Lucia och jul eller egentligen alltid men såhär till jul kan det vara extra för barn och familjer så tänk på att vara det bästa av dig själv och sprid kärlek till folk runt dig, det...

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards