Alla inlägg den 21 januari 2020

Av Sandra Bertlind - 21 januari 2020 20:21

Inser att man inte kan vänta med vissa saker till helgen.
Idag när jag kom hem var det bara ta tag i dammsugaren.
Ni vet när man drar in så mkt grus under skorna och sen kliver i skiten i hallen o det gör svinont och när man lyfter blicken efter ha grinat en skvätt av smärta så ser man i slätljus hur skitigt allt är, då kommer dampbritta fram.
Så detta resulterade i dammsugning av hela huset, bytte alla sängkläder, damma i barnens rum och rensade bland allt deras skit Tom bakom sängen, bort med filtar och skit, rensa lattlådorna, klippte pojkarnas frillor och slängde dom i duschen, tvättar familjens alla 18038400 jackor, mössor, vantar ja och nu 8 maskiner senare har jag väl iallafall 4 maskiner kvar innan jag kan självdö i soffan!

Men hörrni inte synd om mig jag bokstavligen ÄLSKAR att tvätta så mig gör det inget.
Rent hem, rena sängar, rena kläder kan inte bli bättre =)
Men ibland undrar även jag hur fan jag pallar.

Nu måla naglar innan nästa maskin är klar för upphängning!

Kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards