Alla inlägg den 6 januari 2020

Av Sandra Bertlind - 6 januari 2020 22:00

Välbehövlig julledighet har nått sitt slut.
Jag har gjort det jag känt för, jag har slappat mycket, knarkat serier, ätit gott och umgåtts med dom som står mig närmst.

Mitt mål 2020 är att ta en dag i taget.
Stanna upp ofta, sluta göra som alla andra vill, lyssna på mitt hjärta, stärka mig själv och anmäla mig till en KBT behandling.
Hitta något att vara kreativ med och älska mer.
En dag i taget!

Och vara den bästa moster och faster jag bara kan till mina fina
Colin och Thiago
Och självklart en bättre mamma till mina barn
Theo Dennis och Neo

Mental förberedelse i flera timmar nu inför jobb imorn.
Tagit mkt av min energi idag och mkt ångest så hoppas natten blir bra och morgondagen ger mig energi.
Tack för att ni läser min blogg
Stor kram

Mina pojkar med sin kusin Thiago så lik mig som bebis!!! <3

Min bror och Thiago ? fasters finger är gott

Älskar er
Colin och Thiago
De bästa jag vet är att finnas för er

Surbullarna

Mosters bebis hjärtat svämmar över för dig mitt älskade lilla mirakel

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards