Alla inlägg den 15 april 2018

Av Sandra Bertlind - 15 april 2018 08:51

Är väldigt känslig just nu. Kan bero på all stress jag känner inuti!
Mycket runt mig är så laddat så om minsta lilla går fel bryter jag ihop i en hög.
Idag är det söndag och jag har bestämt mig för att jag inte ska låta mig utsättas för situationer där jag inte kan säga nej. Som min gårdag bestod av.
Hängde hela dagen med härliga människor jag älskar men det blev för mycket.
Huvudvärken blev min bästa kompis resten av kvällen!
Idag är det BARA jag och barnen.
Vi äter frukost nu och ska snart gå ner och spela fotboll. Hela förmiddagen.
Bäst att gå snart innan nån ringer hahahah sjuk känsla men mitt liv!
Övar vatje dag på att säga nej.
Ibland till min fördel men oftast inte.
Jag kör slut på mig själv för att alla ska må bra runt mig....
Orkar inte riktigt mer nu.
Jag är trött, väldigt trött!!!
Trevlig söndag alla fina <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards