Alla inlägg under januari 2018

Av Sandra Bertlind - 11 januari 2018 16:01

Ångesten du orsakar mig fast du egentligen inte ens finns i mitt liv sätter sig verkligen i magen på mig!!!!
Fan vad du förstör.......
Blir arg för att jag ändå bryr mig......

Jävla skit föräldrar......
Måtte du få ångra allt ont du gör mig genom att leva ditt liv som om jag inte fanns.
Önskar jag inte visste vem du var!!!

Det gör bara så ont allting.....
Fortfarande 5 år idag och är ledsen på insidan och 3 natten utan sömn.....

Heja mig!!!

Av Sandra Bertlind - 10 januari 2018 22:29

Du ska föreställa vuxen!!!!
Får ett telefonsamtal av min syster som frågar om du gift dig.....
Sitter undrande i telefonen och tänker att är detta på riktigt.

Visste inte ens att du hade någon.

Är detta en hämnd för att du kände dig utfryst på mitt bröllop? Hade ju inte ens något iof. Men ändå.
Gör så ont i mig att veta att inte ens min bror kan ringa och berätta något.
Hela min familj ser alla fantastiska gratulationer men inte jag....... varför?
Jo, du har tagit bort din egen dotter från Facebook men valt att behålla precis alla andra.......
Vet på riktigt inte varför energin blir så stor när det gäller dig då du sårar varenda jävla gång.......

Ja så nu har jag något att fundera på ett tag..... du gör mig så jävla sårbar!

Blod är inte tjockare än vatten och alla föräldrar gör inte alls allt för sina barn......

Känner mig som 5 år och vill tröstäta glass och grina i garderoben......

Men bara le och vinka som vanligt!
Det går bra nu.....

Av Sandra Bertlind - 9 januari 2018 21:45

Oavsett ditt hat mot mig.....
Jag tar det personligt!
Så älskar jag dig så otroligt mycket och är tacksam för den tid jag fick.
Ikväll bad du mig gå......
Vi tappade dig.
Nu står jag mitt kast och lämnar.
Ska aldrig någonsin mer vara din börda!
Livet går vidare och du kommer nu mera bara vara en sorglig saknad då jag älskar dig högt men inte kan hjälpa och finnas.
Jag klev över DIN gräns och du visade ingenting.......
Vad säger man......
Byter fokus nu och du är fri från vänner som bryr sig!

Du gjorde mig ledsen men förstår att de vi gjorde var värre eftersom du nu stängt oss ute....
Mig ute. ....
Tack för de fina du lärt mig!
Du är en väldigt klok människa och jag uppskattar allt du gjort!

Lämnat kapitel......
Godnatt

Av Sandra Bertlind - 8 januari 2018 21:34

Ikväll är det mycket kärlek jag vill sprida!
Tala om för alla jag känner att ni är så sjukt älskade av mig på ett eller annat sätt.
Tack för allt ni ger mig i mitt liv och bidrar för att just jag ska få må bra och omges av era fina tänkvärda ord och gester.
Ni är guld!
Utan er är jag inget.

Känslig kväll och så jäkla viktigt att tala om lite nu och då hur viktiga ALLA ni är för mig!
Älskar er idag, imorgon och föralltid!

Av Sandra Bertlind - 7 januari 2018 18:58

Har sån ångest över att börja jobba!
Har varit en välbehövlig och lång ledighet jag inte vill ska ta slut.
Jag har vilat mycket, gjort massa kul, ätit gott, sovit länge, skämt bort barnen måttligt ja ni fattar.
Nu ska man tillbaka till otacksammaste jobbet i världen med människor som ser sitt eget och har svårt att minnas vad vårt uppdrag handlar om..... .
Just nu dör jag hellre än att gå tillbaka till saker som får mig att må dåligt.

Bara bita ihop. Har sökt massa nya jobb så får se vad tiden ger.

Av Sandra Bertlind - 6 januari 2018 17:50

Du kan aldrig göra något för min skull men jag ska fan va dig till lags jämt!
Du gör mig så jävla besviken och får mig att känna mig så jävla dum......
Är så ledsen.

Fuck you känner jag just nu
Just idag är du en 5 åring och sjukt ego.
Ska komma ihåg detta i ett annat pinsamt tillfälle......
Göra nåt för någon annan verkar ju vara ett gift i dina ögon.....
Aaaaaahhhhhhhh
Jävla idiot!!!!!!!

Av Sandra Bertlind - 5 januari 2018 23:53

Så viktigt att känna att det finns någon man kan vända sig till oavsett!
Så viktigt!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards