Alla inlägg den 29 januari 2018

Av Sandra Bertlind - 29 januari 2018 06:06

Har så länge velat ändra om min fotovägg.
Igår hände det äntligen.
Att få sätta det bästa man har på väggen i vackra ramar runt vackra citat och ljus gör allt så perfekt!
Att få använda sin kreativa sida och bara göra massa vackert av det är så kul.
Använt mig av många olika ramar och nyttjat hela stora väggen för bäst effekt.
Har också använt mig av barnens egna självporträtt de gjort i skolan för att få in färg och konst.
Superfina och jag är så stolt!

Köpte också för en tid sen en taklampa som jag fastnade för och den var dessutom på rea.
Fick en tokig idé om att den kunde hänga i en hörna över soffan och så blev fallet.
Mycket mycket nöjd över min envishet om att sätta den där jag tänkt för den är och blev så fantastiskt perfekt precis där.
Skärmarna bara smälter in i väggen och kablarna syns inte så ser ut som skärmarna svävar!!
En mycket nöjd Sandra över dagens prestation :)
Njuter asom mest när jag får leva ut min kreativa sida

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards