Alla inlägg den 21 januari 2018

Av Sandra Bertlind - 21 januari 2018 21:36

När du får kniven väldigt hårt i ryggen.....
När någon berättar något som du bara berättat för 2 personer och nån annan helt plötsligt fått reda på det.......
VAD FAN ÄR GREJEN ATT SVIKA VARANDRA???????
Jag har aldrig svikit, aldrig avslöjat någons hemligheter aldrig förbrukat min plikt som vän..


Och du vidriga människa gör de inte bara en gång utan två...
Tack :(
Från och med nu kan ni som bara medvetet utnyttjar min snällhet ta erat vidriga hjärta och hålla er sjukt långt bort från mig!
JAG HAR FAN FÅTT NOG.
hör inte av er till mig när ni mår skit. Jag fanns och ni blåste mig.
Är sååå ledsen ikväll.
Hjärtat blöder.
Men jag reser mig starkare än ni era......
Någonsin kommer bli!
Just idag känner jag inget förtroende för någon att vända mig till och gråta ut hos.
Min svaga punkt.......tröstäta....
Skiter i allt.
Detta blev en ont i magen kväll...

Fattar inte hur man kan såra andra så hårt......
Vad har jag gjort för att förtjäna något sånt här?.....

Av Sandra Bertlind - 21 januari 2018 13:39

Det finns så mycket som kan göra ont! Så mycket som man bara vill hjälpa med men som kan bli så otroligt fel....
Min energi är till för alla jag bryr mig om.
Men använder man den på fel sätt blir jag rätt utmattad och hjälplös.
Det är tur det finns ett brett nätverk runt oss.
Det ger oss större möjligheter att finnas och räcka till genom samarbete och positiva energier!
Tror många gånger att jag vill så himla mycket och tänker att alla känner som jag i vissa situationer och därför borde förstå det jag förstår.
Men vet ju att så inte är fallet
Önskar jag kunde trolla bort allas smärta inklusive min egen och bara låta alla må så bra som de förtjänar.

Nu tar jag en paus från mina egna känslor och byter fokus.
Ska ta upp min kreativa sida igen så jag är sysselsatt och inte tänker så mycket.
Där jag kan få skapa och leva ut mitt inre i konst
Konst i hemmet! Med start idag :)
Bilder kommer ikväll.
Puss och kram ta hand om varandra

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards