Alla inlägg den 15 januari 2018

Av Sandra Bertlind - 15 januari 2018 21:07

Har haft en känsla hela dagen, ända sen i morse.

Det har kommit floder av olika känslor.

Imorse var jag i ett saknarstadie, saknaden av de som inte finns med oss längre....

Senare på dagen hade jag en klump i magen, som om något skulle hända....

vilket det iof gjorde.

Och nu på kvällen en mer tom känsla.

Jag är i ett stadie i itt liv där jag vill så myckt men kroppen är alldeles för trött för att lyda.

 

Känner en enorm kärrlek till min familj.

Som vi har det nu hoppas jag vi kan ha det länge.

Jag uppskattar det.

Mina planer för våren är att göra saker som får mig att må bra och boosta mig själv med positivitet.

 

Jag måste få komma tillbaka till mig sjäälv och börja leva igen.

En dag i taget........

Med start NU!!

Godnatt

Av Sandra Bertlind - 15 januari 2018 07:33


Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Vad vore jag
Utan dina andetag

Känslig morgon! Krama om varandra extra idag!! Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards