Direktlänk till inlägg 14 januari 2018

Känslan att känna sig fin....

Av Sandra Bertlind - 14 januari 2018 17:59

Det är så många gånger jag kommit på mig själv att tycka att jag är ganska fin!

Då tänker ni såklart att ja det är väl bra?!
Absolut är det så.

Jag har relativt okej självförtroende men ni vet känslan när vissa i din omgivning verkligen kan få dig att känna dig riktigt ful.....

Och det är inte så att personen i fråga sagt nåt eller gjort nåt för att du ska känna så utan det räcker med att människan är närvarande så blir du plötsligt sjukt obekväm och känner dig helt plötsligt fel fel fel i din egen kropp som du för 5 minuter sen gillade =/

 

Så märkligt......undrar så hur detta kan komma sig?

Vad tror ni?

 

Kvällens funderingar.....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bertlind - Måndag 11 mars 14:24


Ville bara kika in och säga hej! Inte haft tiden eller rättare sagt känsla för att skriva men kände för en hälsning idag.... Hoppas ni alla får lite sol på er där ute!! Kram ...

Av Sandra Bertlind - 15 december 2023 18:04


Skålar in helgen halvförkyld men med min bästis!!!! Hur härligt ändå! Önskar er en trevlig helg ...

Av Sandra Bertlind - 13 december 2023 07:24


Tittar in och önskar alla en fin Lucia!!!! Det är svåra tider runt Lucia och jul eller egentligen alltid men såhär till jul kan det vara extra för barn och familjer så tänk på att vara det bästa av dig själv och sprid kärlek till folk runt dig, det...

Av Sandra Bertlind - 1 december 2023 12:18

Efter en vecka sjuka hemma så fick jag spunk och kände att det sög i min kreativa ådra och hade en inspirationsbild sen innan som jag ville testa.  Vackra koppar hade jag inte hemma då allt åkt upp till landet men vackra glas hade jag minsann och d...

Av Sandra Bertlind - 26 november 2023 22:09

39 år tog det att jobba bort denna hemska ångest. Vet egentligen inte vad skillnaden är från tidigare år till detta men jag började tom 2 veckor tidigt att pynta vilket ALDRIG hänt då allt med julen vart ångest! Idag känner jag värme, tacksamhet o...

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards