Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Sandra Bertlind - 14 januari 2018 22:16

Vi alla kan ge varandra!
Va inte långsint, krama varandra, gå vidare, tro på att godheten i varje människa är större än nåt annat.
Vi behöver tänka utanför vår gråa bubbla!
Sträck ut din hand när orken och energin hos dig själv orkar bära någon annan.
Men arbeta inte ihjäl dig på att lösa andras problem framför dina.
Ingen tackar dig när orken är slut.
Det finns alltid någon runt dig som uppskattar ditt engagemang mer än du tror.
Lev livet!

Av Sandra Bertlind - 14 januari 2018 17:59

Det är så många gånger jag kommit på mig själv att tycka att jag är ganska fin!

Då tänker ni såklart att ja det är väl bra?!
Absolut är det så.

Jag har relativt okej självförtroende men ni vet känslan när vissa i din omgivning verkligen kan få dig att känna dig riktigt ful.....

Och det är inte så att personen i fråga sagt nåt eller gjort nåt för att du ska känna så utan det räcker med att människan är närvarande så blir du plötsligt sjukt obekväm och känner dig helt plötsligt fel fel fel i din egen kropp som du för 5 minuter sen gillade =/

 

Så märkligt......undrar så hur detta kan komma sig?

Vad tror ni?

 

Kvällens funderingar.....  

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards