Alla inlägg under december 2017

Av Sandra Bertlind - 11 december 2017 20:41

Jag bara känner hur benen viker sig och jag är villig att somna på badrumsgolvet.

Blir extremt påverkad och super trött.

Av Sandra Bertlind - 11 december 2017 06:05

Har haft några gladare dagar sista dagarna.
Men mitt mörker är kvar.
Försöker se det positiva och sprida glädje runt mig.
Jag inser att jag inte är som jag brukar och heller inte tänker som jag gör.......

Nåt förändras i mig för varje dag som går. Kan på riktigt inte sätta finger på vad.....

Jag påverkas så otroligt mycket utifrån.

Klumpen i magen är flera kg tung.
Den kommer aldrig att lätta......
Inte sålänge mitt liv ser ut som det gör.
Skrattretande att andra tar sig ur, men jag försöker göra allt för att inte drunkna i det......

Mitt mörker kommer bli mitt slut!
Mitt slut på detta jordeliv.
Kommer kanske inte ske nu.
Men jag tar med mig det mörka i graven.....

3 dagen med nackspärr som bara blir värre....
Spännande nätter har jag just nu och i natt var en sån natt när jag ville grina och skrika av smärta....inte bara för nackspärren men för att mina nätter är sjukt plågsamma.

Drömmer om det....
Drömmer om ett bättre liv....
Drömmer om framtiden.....
Drömmer om dåtiden......

Jag är så jävla fuckt up i hjärtat!!!!!

Det har stampats på så sjukt länge.....

Om ni bara visste
.........
Jag är okej!
Men just idag har jag nackspärr och kan vara extra känslig i humör......
Måndag och 10 arbetsdagar kvar till ledigt!!!!!

Jag är okej......

Av Sandra Bertlind - 8 december 2017 21:46

Anstränger mig som en idiot för att alla i min omgivning ska må bra.....
Ibland undrar jag verkligen om andra gör det för mig.....eller om jag är dendär tappade mellan alla stolar......

Av Sandra Bertlind - 7 december 2017 21:02

Försöker lyfta mig själv genom god inställning till livet och tacksamhet över det positiva människor ger mig i livet!
Men kan ändå inte hjälpa att känna ensamheten.
Känns så overkligt att nån skulle tycka om mig liksom. Vet att jag är snäll absolut men det är kossorna i hagen oxå.
Varför är just jag unik?
Sånt jag grubblar på men aldrig kommer fråga någon.
Hur skulle det låta.....
Varför är du vän med mig?
Varför tycker du jag är så bra?
Menar du allt du säger.....
Äh......
Ikväll har vi klätt våra granar =)
Blev 2 st dagen till ära då det är vi som har julen liksom i år!!!!

Nu kan julen komma =)
Försöker finna ro......

Av Sandra Bertlind - 6 december 2017 21:13

Kvällarna blir kortare och kortare.....
Är så slut när jag kommer hem och orken för familjön eller annat finns inte riktigt.
Allt skjuts åt sidan.....

Men snart är det jullov och allt fokus på roligheter är ett faktum!!!!

Hoppas hjärtat läker och sorgen försvinner. ..
Fred på jorden blir det aldrig men hoppas få känna mig älskad och sedd.

Av Sandra Bertlind - 5 december 2017 23:48

Överraskning med upphämtning, mat, bio och skratt!
Mer än jag vågat hoppas på!
Det känns bra i hjärtat och jag kan slappna av lite.....

Det är kanske nu det vänder. Iallafall för en dag!

Lägger mig med värme i hjärtat
Godnatt

Av Sandra Bertlind - 5 december 2017 06:17

Just nu är nätterna extremt jobbiga.
Ungefär som när bebisar har nattskräck......
Vaknar i panik....det är mörkt, och tårarna bara rinner.
Man kanske inte ens minns vad man drömt!
Det är ångestladdat att gå sova.
Vill inte.....
Vill inte somna för att sen vakna i panik ledsen.....
Just nu gör allt ont......
Men är ju jul snart.
Måste släppa spänningarna för barnens skull.
En dag i taget.....en dag i taget....
Klarar den här kampen i kroppen också.

Ny dag, boostar med mina ljus och te!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards