Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av Sandra Bertlind - 27 augusti 2017 22:49

Har firat min mellanson på hans 9 årsdag tillsammans med vår andra familj vi flitigt umgås med.
Min syrra kom förbi med sin fästmö Jennifer och sen även min Jenny med familj och min arbetskollega Emeli med sina 2 kids och min andra kollega Sara kom på kvällen.
Tackar och bockar för denna helg!
Och för allt ni ger mig mina fantastiska vänner och familj

Mina 9 åringar!

Kollegan emeli

Emelis Alvin

Emelis Tuva

Jenny bakat till Dennis och Benjamin

Jenny och Kristian med sonen Elias

Deras dotter Moa och hon är också mitt gudbarn!

Från vänster min systers fästmö Jennifer i mitten min syrra Sabina och sen min Caroline

Alla ville gosa

Carros yngsta snuttbulle William

Min kollegamla Sara med Carros 3 kids och min ena.

Presentöppning

Tårta till födelsedagsbarnen

Blev kvällsmys när kidsen lagt sig!

Crazy peaple

Tack för allt ni ger!!!!!

Avslutar med en tatuering som åkte på idag! En fyrklöver som jag nu hoppas hjälpa mig att få frid och lycka!!!!
Behöver mirakel just nu.......
Mår som jag förtjänar i guess men vissa stunder sjukt tungt!!!!!
Sov gott

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards