Alla inlägg den 23 augusti 2017

Av Sandra Bertlind - 23 augusti 2017 07:31

Bilden av dig har förändrats!
Jag ser på dig med andra ögon.
Du känns kyligare och ger mig så kalla blickar!
Samtidigt som dunkande va go också.
Det känns som du kämpar dig kvar av envishet att du minsann inte ska vara den som ger upp.
Jag är inte längre trygg vad det beror på vet jag inte.
Känner mig I vägen, jobbig, tjatig som bara ett stort problem.
Känns som att blickarna du ger är med avsky. Inget sker längre av kärlek från hjärtat utan på automatik av vana.
Vet inte hur jag ska ställa mig till detta.
Vet inte heller hur det skulle kunna bli bättre.
Värsta känslan är dina blickar som skulle kunna skära hela mig mitt i tu.
Jag ser på dig med andra ögon och ser hur vi längre inte formar varandra.
Älskardig av hela mitt hjärta

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards