Alla inlägg den 21 augusti 2017

Av Sandra Bertlind - 21 augusti 2017 21:32

Just ikväll är jag tacksam av många anledningar!
Men just detta inlägg vill jag med kärlek skriva till mina absolut närmsta vänner som jag dagligen och på djupet delar nästan allt med <3

Börjar med min.älskade Jenny!
I typ 25 år har vi känt varandra.
Srått vid varandras sida och upplevt allt vad livet haft att erbjuda tillsammans.
Även när vi varit i ofas med våra liv så har vi alltid funnits ändå. Ingenting skulle kunna stoppa det vi har!
Du är och förblir min högra kroppshalva och din del av hjärtat är störe än mitt.
Med dig vid min sida klarar jag ALLT!
Älskar

Min Jessica!
Finns ingen mer ödmjuk ochans härlig människa!
Du ger mig så mycket glädje!
Bara du och jag har så otroligt roligt när vi ses.
Skrattet är alltid nära till hands men även tårar!
Du går i glädjens tecken och får allt att kännas så enkelt och problemfritt.
Inte många man har så villkorslöst roligt med!
Du har ett så stort hjärta och din vänlighet kommer du långt på!!!!!!!!
Älskar

Min Carro!
För ett år sen visste vi bara vilka vi var.
Sen skulle jag börja på ditt jobb och du proppsa på en vinkväll.
Den kvällen minns jag så väl!
Den satte en gnista i mitt hjärta och jag blev Blixt kär i din personlighet och energi!
Du var ett riktigt energiknippe som man bara ville veta mer om och ha mer av!
Det du gett mig senaste halvåret är mer än vad vissa upplever under en livstid.
Jag bara ÄLSKAR din närvaro och ingenting får mig att må så bra som vetskapen om att vi befinner oss i samma hus och får ses VARJE VARJE dag!
Ett liv utan dig är inte ett alternativ!!!!!
Älskar

Min Micis!
En fantastisk människa som från början var min arbetskollega men kom till att bli en nära vän!
Den mest raka ärliga och djupaste person jag känner.
En människa som får mig att känna mig trygg och som jag alltid kan lita på.
Dett tar tid att lära känna dig men när man gör det är du för att stanna!
Du har en drivkraft och en motivation som inte många har. Du är sjukt smart och lär mig mkt genom din visdom.
Älskar!

Min Alexandra!
Min absolut äldsta vän!
Vi är otroligt olika men ändå så lika!
Har haft så otroligt roligt genom åren och det känns så skönt att ha någon som känner än så bra så man inte behöver prata. Den andre bara vet.
Vi brinner för inredning och är sjukt produktiva tillsammans.
Du är en fantastisk person som vet vad du vill. Är en ödmjuk och empatisk person som alltid ställer upp.
Ett liv utan dig finns inte.
Älskar



Med det säger jag godnatt!
Övar på att vara tacksam för allt jag har. Imorn kan det vara försent!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards