Alla inlägg den 17 juni 2017

Av Sandra Bertlind - 17 juni 2017 22:01

Haft en bra helg!
Okej mycket sorg senaste tiden men ändå så mycket kärlek och vänskap!

Boule med jobbet!

Mamman var med SÅKLART ?

Min Micis oxå!

Mina kollegor och chef

Sjukt god mat!!!

Min crazy fru

Förvånad över hur pigg jag var i morse!
Va upp och iväg med kidsen och bada!
Passar såklart på i fina vädret ?
Jag och min andra halva av familj!

Fina ungar!

Mitt mellersta hjärta Dennis!

Min yngsta kärlek Neo <3

Låneprinsessa <3

Om du visste vad du gör med mig!!!!
Du gör mig till en bättre människa varje dag. <3

Försöker njuta av livet!
Det är alldeles för kort för att känna efter och inte ta tillvara på tiden värdefullt!!

Ni är värdefulla och fantastiska.
Puss

Av Sandra Bertlind - 17 juni 2017 21:45

Oj oj oj vad vi gått igenom.
Du och jag.....
Pappan till våra 3 söner <3
Åren bara rullar och jag hoppas vi klarar lite till.
Vill aldrig sluta känna kärleken.
Vill aldrig sluta känna ensamheten.
Vill älska tills inget finns kvar!
Tack för allt du ger.....ska öva på att uppskatta dig mer och skit I småtrams!

Ska sluta spekulera i sånt jag vet inte jag är värd!
Ta tillvara på det jag fått och sluta bränna alla broar jag får!

Idag har varit en fin dag!
Tack!!!

Av Sandra Bertlind - 17 juni 2017 21:40

Fina fina Henke somnade in igår fredagen den 16 juni <3
Du sover nu så gott och kommer upp till andra fina änglar. De lär dig flyga med dina vingar och förbereder dig starkare inför nästa liv!
Du kommer vara evigt saknad Henke!
Gör allt för att stötta din familj och finnas för dom.
Så orättvist att just du skulle tas ifrån din familj.
Lider med dom och önskar ingen denna smärta de känner nu........

Kärlek till dig Henke......
Vi håller låda här nere och skålar för dig.

Sov gott vännen

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards