Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Sandra Bertlind - 8 maj 2017 21:22

Alltid mysigt att få ha vuxenliv och umgås med folk man gillar!
Startade helgen med min nyfunna stjärna Carro!

Alltså denna människa får mig att må så bra!!!!!!
Älskar hennes lojala sida och hon ger sån energi!!!!!
Hon är förstående och ödmjuk.
En bubbel kväll med prat och mys blev det.

På lördagkvällen fortsatte myset med denna stjärna och hennes man.
Vi fick även med oss min Micis och min Alexandra.
Vår jobbarkompis Linda var oxå med.
En kväll på fridays blev det. Mycket trevligt!

Alex och jag har varit vänner i 28 år nu!!!!

Bland de bästa i livet!!!!
Fantastiska vänner!

Min fina micis!

Fina Linda och Micis!

Dagen efter var jag bara ledsen!
Bråkade med mina barn och tappade lusten för allt.
Det är så himla svårt och kämpigt emellanåt att vara mamma.
Förstår inte hur folk lyckas.
Jag känner mig helt misslyckad.
Luften gick liksom ur.
Idag måndag kämpar man med mycket på jobbet.
Jobbet som bara är pesten.
Det är som en infekterad kuvös man tvingas vara i varje dag 8 timmar.
Man får inget andrum liksom.
Tänker inte klappa mig själv på axeln men jag gör banne mig mest just nu. Och glädjen i de jag alltid brunnit för är släkt. Idéerna är slut och olusten är större än någonsin.
Varför kanske ni undrar.....
Jag vantrivs.
Men jag ska göra något åt saken.
Vet bara inte när!
Nog om det!!!!
Hoppas alla får en fin kväll.
Nu nagelacksbyte =)
Nattinatt

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards