Alla inlägg den 3 maj 2017

Av Sandra Bertlind - 3 maj 2017 20:52

Sommaren närmar sig och som varje år åker vi även detta år till Cypern!
Dock åker vi inte bara vår familj detta år utan vi blir 16 Pers.
Barnen får med sig 4 killar i deras ålder till!
7 härliga pojkar som får leka hejdlöst i 14 dagar!
Jag får med mig min svåger, min Micis, min syrra med flickvän, min nyfunna ängel Carro med familj!
Helt underbart.
Men så kommer vi till dedär med att man är så många.....
Och man måste klä sig minimalt i 40 graders värme.
Normalt när vår familj åker skiter jag i om fettet hänger eller inte passar.
Nu ska jag åka med 5 tjejer till med slanka kroppar.
Med slanka kroppar menar jag att ingen av dom är ens i närheten så kurvig som jag.
Till mitt problem......
Jag som normalt sett inte bryr mig har nu ångest över detta.
Varför???
Jo för att jag kommet se ut som en flodhäst mellan alla.....
Blir så arg på mig själv att jag bara inte kan ignorera detta men icke.
Hoppas det lägger sig när vi väl är nere och jag växer in i mig själv igen.
Bjuder iallafall på 4 alternativ som övervägs noga innan de packas ner. Kanske inte blir någon av dom.
Återkommer med fler en annan dag......
Vilken tycker nu är finast?
Och man får absolut säga INGEN!!!!!
Trevlig kväll alla vackra

Av Sandra Bertlind - 3 maj 2017 07:03

Det är så fantastiskt att vakna till denna sol!
För hur illa än man kanske mår i livet och hur illa man än sover på nätterna kan man inte annat än att älska denna sol!
Man kan ändå sätta på sig ett smile i ansiktet och känna det lilla lyckliga i kroppen!
Allt pga denna härliga sol!!
Lite kylig morgon men solen värmer.
Idag åkte klänning på och min blommiga tunna "jacka"
Älskart!
Snart går man barbent helt!!
Ikväll kommer jag skriva om ångesten över hur jag tänker om kroppar gemförandes med mig själv!!

Ha en fantastisk dag för den kan inte bli annat i solen!!!!!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards