Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Sandra Bertlind - 25 februari 2017 11:01

Fick en såå fin teckning av min yngsta son igår.
Ni vet när man bara tycker att det mesta känns mindre bra så dyker en så fin teckning upp från ens barn
Då kan man inte annat än att känna lycka!

Vad hade livet varit uta alla fantastiska barn?!
De ger så mkt ärlig glädje och kärlek!
De kan reta gallfeber på än oxå men för dett mesta en medicin för själ och hjärta.

Kan tänka att vem hade jag varit om jag inte hade fått mina fantastiska barn?

Jag kan inte i min världsbild kunna föreställa mig eTT liv utan en familj.

Min själ är skapt för att ha barn i min närhet.
Mitt liv är skapt för att göra en insats dit barn är kopplade.
Varför jobbar jag annars med barn?!
Blev mamma ganska ung
Och stormtrivs i min roll som SANDRA/MAMMA.

Jag har kommit på att det är ju inte barnen som får mig någonsin att må pyton, utan alla vuxna och deras åsikter och fördomsfulla kommentarer.

"Jag är den jag är, och vem är du att döma någon som brinner för det vackraste vi har i världen?
Världens barn!"

Hoppas alla får en fin lördag i solen!!!!!!
Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards