Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Sandra Bertlind - 14 februari 2017 21:45

Alltså denna dag!
Man kan visa kärlek alla dagar per år men tack vare att denna dag nu existerar så kan man ju inte hjälpa sig själv att bli berörd.
Ser allt fint alla anstränger sig för att köpa och skriva till varandra. Det där lilla med små fina ord betyder så mkt.
Gjorde mig till och skickade iväg några ord själv till några jag håller extra nära mig.

Det tog mig inte många minuter men varje minut av en tanke till mina älskade är verkligen såå nödvändig.
Klart alla jag håller kär ska få veta hur betydelsefulla de är.

Jag och barnen gjorde alla hjärtans dag tårta som varje år och den blev god!

Mitt finaste i livet är ni mina älskade barn
<3 Theo <3 Dennis <3 Neo <3

Kärlek till er alla
Och kom ihåg att vårda varandra ömt!
Livet är skört.

Missade ju =)

Godnatt alla fina!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards