Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Sandra Bertlind - 13 februari 2017 21:32

Vi alla har så mkt att ge.
Men många stirrar sig blinda på småsaker som inte borde få ta så mkt energi!

Jag har länge funderat över hur jag själv ska kunna avstyra att irritera mig på det lilla eller sluta störa mig på andras dumhet.
Problemet är att jag inte riktigt lyckas.
Det är alltid når som får mig att brinna inuti.
Det jag då tänker är att den människan måste ju ändå va ganska viktig för mig om jag lägger ner energi på att reagera.
Äh detta kan få än att bli knäpp men sånt här funderar jag ofta på.

Just nu är läget lite upp och ner. Varannan dag!

Jag känner ensamhet, rädsla, ilska, kärlek, längtan, tomhet och en extrem trötthet.

Allt på samma gång. Har så svårt att sortera just nu.
Mycket händer och jag vill vara glad samtidigt som jag slåss mot mina inre demoner.

Träffar så mkt nya inspirerande människor just nu som jag är nyfiken på men energin är låg.
Jag sover oroligt och känner av människors energier som inte alltid blir så positivt då jag kan känna andras ångest, sorg men även glädje.
Just nu känner jag av mkt negativa energier vilket gör att jag själv inte hinner ladda upp.

Men snart är det vår och det är min absoluta favorit årstid.

Imorn är det alla hjärtans dag en dag som jag för övrigt tycker man borde kunna ha varje dag.
Menar att ge varandra kärlek är väl inget man bara gör en dag per år??
Men eftersom denna dag nu finns så sänder jag alla er massa energi och kraftfull kärlek av hela mitt hjärta!!!!

Puss och kram alla fina!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards