Alla inlägg den 8 februari 2017

Av Sandra Bertlind - 8 februari 2017 21:25

Det är mkt som blir tokigt. Det är mkt som går upp och ner. Det är livet!
Bytte jobb för lite sen och såg det som nya utmaningar och möjligheter att utveckla min kompetens och erfarenhet.
Nu står jag i ett svart hål.....
Ni vet när man köpt grisen i säcken.
Känns som man blitt grundlurad på det nya jobbet.
Mkt är tokigt och får ingen klarhet i hur jag ska kunna sopa upp andras skit!
Men ger inte upp.
Är det så att detta fortsätter är jag den första att erkänna att jag gjorde ett misstag att sluta på mitt förra jobb.
Men det är bara söka nytt.
Kommer inte hänga läpp.
Önskar bara mitt år började bättre men får hoppas på våren istället =)

Mammas helg blev grym!
Insamlingen nådde toppen
50370 kr fick vi in!!!!
Alla hennes uppfyllningar slog in.
Tom Dogge Doggelito kom och hängde med oss hahahah (mammas dröm)
Nu äta en glass och bara va.....
Puss alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards