Alla inlägg den 15 november 2016

Av Sandra Bertlind - 15 november 2016 19:50

 

     


       

 

 

OM du bara vet vad du missar.........

Inuti är jag lika liten som från den åldern jag minns saker ifrån.

 

Många av er har säkert läst mina argsinta blogginlägg om min pappa!

Vi har en extremt komplicerad relation om vi ens kan kalla det för en relation.

Jag har under hela mitt liv ransakart mig själv varför min pappa bara älskar min bror men inte mig.

Ja alltså nu på äldre dagar säger han ju att han älskar mig men han visar inget som helst intresse för hans barnbarn eller mig.

Det finns inget logiskt engagemang alls i mitt liv.

Det närmsta jag har en relation till honom är det jag ser via facebook.

Och det svider liksom extra mycket i ögonen när han skriver så fint till min bror men aldrig spontant kan skriva till mig.

Han har mycket att vara stolt över för min bror då han verlkligen är den finaste människan jag känner!

Finns ingen mer lojal och omsorgsfull människa än honom.

Jag önskar bara att in pappa kunde vara lika stolt över mig och mina barn.

Jag önskar han kunde vara en del av oss!

Det som stör mig allra mest är att ALLA som träffar min pappa älskar honom.

Det finns ingen mer social och trevlig människa än han.

Det är därför det också blir så svårt att förstå det som är bakom all fasad och trevlighet.

Jagär tacksam för att jag fått. In sociala förmåga från honom.

Men jag är också glad att jag inte ärvt talangen att kunna VÄLJA bara ETT av mina TRE barn.

Jag går på riktigt sönder inuti.....i hela mitt liv har jag undrat vad jag gjort för fel, i hela mitt liv har jag aldrig inte ens en gång

fått ett vettigt svar!

Vad har jag lärt mig av allt?

Lev INTE som du blitt lärd, lev så som du mår bra av!

Är helt slut av sllt som händer nust nu och vill bara bryta ihop och gråta i flera veckor.

But life goes on, jag är ju inte den som skiter i min familj!

 

 

 

 

 

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards