Alla inlägg den 5 november 2016

Av Sandra Bertlind - 5 november 2016 17:02

Ni vet när man skulle kunna göra om varje vecka för att det finns så himla mkt fint att vara kreativ med?!
Jag brinner för inredning och skapa miljöer genom att andvända fantasin.

Har lovat 2 av mina 3 barn att fixa i deras rum jättelänge. MEN att jobba heltid och vardagssysslor så vet ni ju hur det kan bli.
ORKEN ÄR SLUT!
I mitten av veckan blev 2 av 3 söner sjuka och jag fick vara hemma och vabbar. RASTLÖS som jag är och med massa idéer om hur rummen kan se ut satte jag igång.
Var liksom i rätt mood för fix!
Började med min mellersta son Dennis rum och blev bara sååååååååå himla nöjd.

Ni vet ju dock inte hur rummet såg ut innan men en klar förbättring! !!!
Fortsatte sen men Den yngsta sonen Neos rum.

Blev nöjd även där.
Sen har jag haft en längtan om att göra ordning hallen länge och tog den i samma veva.
Började måla byrå och speglar.
Fick hjälp med tapetsering.
Nya lampor och omplacering av krokar och vips fick jag en ny hall =)))))
Mer öppen och enhetlig med kök/vardagsrum.

Blev en svart discotapet från rusta och jag absolut älskar den.
Är tillfreds och tänker fortsätta min slapparlördag och njuta av allt fint jag åstadkommit!

Skoskåpen fick sig ett lyft oxå med fina citat och bröllopsfoto.
Nu avnjuta en älggryta som jag gjort!!!

Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards