Alla inlägg den 31 augusti 2016

Av Sandra Bertlind - 31 augusti 2016 06:37

   Jag är så himla trött!

Liksom sliten och ja men ni vet bara så där trött.

När jag går och lägger mig är det som att kroppen bara fylls på med ångest istället för luft och huvudet snurrar med allt man ska få ihop.

När man tillslut får chansen att slappna av lite blir bröstet så tungt så tungt. 

Känns liksom som att man ska ta sina sista andetag när man somnar in för natten.

 

Nätterna just nu är ganska långa och jobbiga. 

Man drömmer konstigt och vaknar svettig.

Kommer dock oftast inte ihåg vad man drömt men det är ju såklart tillräckligt jobbigt för att fortsätta sova.

 

På morgonen när man vaknar är det precis som man inte sovit alls!

Huvudet är tungt och ögonen likaså.

 

Men är bara att ta sig upp och hoppas på en bra dag. 

Önskar verkligen att det här svarta onskefulle som sköljer över mitt liv och har gjort sen jag föddes bara ska lämna mig ifred och låta mig leva, njuta och älska mina år ut!!!!

 

Blev lite djup såhär på morgonen men hade lite tid då jag var uppe i ottan.

Så sällan man hinner skriva något längre eftersom man ständigt ska göra massa annat.

 

Önskar alla en trevlig Onsdag =)

 

Idag efter jobbet ska jag på "lära känna samtal" med min yngsta förmåga! Spännande.

 

Bjuder på en mjukisbild idag då jag inte förmådde mig sätta på mig något annat!!

 

Puss

   

   

 

 

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards