Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Sandra Bertlind - 3 augusti 2016 19:39

Har en slags rastlöshet i kroppen.
Kan liksom inte bara vara hemma rakt upp och ner.

Vi har umgåtts med vänner i stort sätt hela veckan och även haft barnens kusin här sen i söndags.

Sista semesterveckan och det känns verkligen.

Är varken laddad eller redo att börja jobba, men bara se glad ut!

Min vecka i bilder!

Pride och gröna lund i helgen som var med vänner

Min Alexandra som jag känt i 30 år.

Hennes man André och son Leonel.

Matte och Madde som vi förra året var Toastmadame och Toastmaster på deras bröllop.

Alla gick lustiga huset.

Sandra hade hand om barnen =)

Olivia och Leonel

Kopparna var en favvo.

Igår var vi ett jättegäng i bandängsparken och hade picknick.

Mina tjejer var med med barnen <3
Så länge vi känt varandra och ändå håller samman ni är bäst!!

Jenny och Alexandra

Grannen Marie var med med familj också.
Jättetrevligt

Och vi fortsatte eftermiddagen och kvällen hos grannarna.
Blev gomiddag och trevligt

Mys på grannarnas balkong!

Barnen hade kul!

De försökte pracka på oss deras hamster Leon oxå.

Nu filmkväll med 4 ungar

Trevlig onsdagkväll alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards