Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Sandra Bertlind - 11 juli 2016 22:40

Veckan började med jobbig migrän och allt var vara tungt!
Kom mig inte riktigt för att ta tag i nåt.
Ensam med barnen då fotti fortfarande jobba tills i fredags.

Vi har gjort lite jag och barnen. Vi tog en snabbvisit till Farsta med mamma.

Vi träffade min guddotter med familjen och hade bio och lunchmys!

Skelögd mamma

Bästa filmen
Ice age scrattattack

Lunch på tacobar.

Sen hade jag bästis och syster med flickvän mys

Mycket skratt

Jennifer och Neo

Sen kom lördag och då var det bästishäng med min andra kärlek Jessica

Balkonghäng

Pappa grek har oxå semester nu!!!!

Min 3 stjärna ville ju inte va med som vanligt

Min fina fina vän! Älskar!!!!!

Resten av alla timmar har bestått av att packa!!! Trodde aldrig jag skulle få ihop allt!
Någon är inte så glad över att vi ska åka!!!!! Min fina stora kisse Scooby!
Matte älskar dig oändligt min fina !!!
Min fina prinsessa Shiva oxå såklart!!!! Imorgon bär det av mot varmare breddgrader.
Cypern 15 dagar ja tack <3

Nya träningskläder är med och en ny kropp ska formas. Vi ses på andra sidan. Puss alla fina!!!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards