Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Sandra Bertlind - 8 juni 2016 06:50

I fredags åkte jag och Fotti till Kreta.
En komma bort weekend.
Eller snarare semester innan semestern utan barn.

Så mycket man missar med varandra när man har tre barn som tar upp mycket tid.

Vi har ätit gott och bara lapa
Sol.

Lite dragen blev jag allt på flyget som för övrigt var 1 timme sent!

Väl på Kreta var jag helt överväldigad av alla vackra berg.

Vårt hotell.

Från balkongen med havsutsikt

All god mat vi ätit

Promenad på stranden

Sola vid poolen

Lunch vid stranden

Soluppgången

Härligt med sand mellan tårna!

Utgång och fira födelsedagsbarnet!

Vår frulle

Överraskade med nya ringar då de gamla är borta sen länge!

Hur mycket vi än bråkat är du en stabil plattform.
Du har ett fint hjärta även om jag ibland är för känslig för att förstå hur du fungerar.
Men en acceptans finns och jag hoppas stabiliteten gör oss starka tillsammans <3

En härlig resa vart det!

Puss och kram

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards