Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Sandra Bertlind - 3 maj 2016 21:09

Jag och min Jessica drog på kryssning i helgen som var!
Miriam Bryant var på båten så va kul att lyssna på henne.
Jessica var inte riktigt 100 och fick hög feber på natten. Själv hade jag rematisk smärta i handlederna och hade därför svårt att bära.

Men vi hade trevligt.
Alltid mysigt när man får rå om sina vänner <3

Laxplanka innan båten!

Alla sätt är bra, utom de dåliga!
Väskhållare.

Framme i hytten

Försök till uppiffning

Suuuuurrrr drink! Gott!!!

Roligt att titta på människor =)
Denna tant döpte vi till Gunsan =)))

Min fina Ekka!

Miriam Bryant

Kisspaus i hytten

Bra hissbild verkligen =))))

Ett mycket gott rosebubbel!

Nattmat.

Dagen efter kareoke herregud!

Vackra skärgården!

Äntligen hemma hos mina gullisar

Smärta från hell efter helgen så mkt mer bidde det inte!
Börjat få halsont oxå så ligger säkert lagom till långhelgen.

Avslutar med en härlig bild!

Snart kan min stora lilla helt själv <3

Nattinatt

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards