Alla inlägg den 8 november 2015

Av Sandra Bertlind - 8 november 2015 18:11

Ja som ni vet och läst förut är ju jag och min pappa inte ett team.

Det känns konstigt och overkligt att jag för första gången undviker att ens skriva ett meddelande till honom och iallafall uppmärksamma att haan är tänkt på.

Men efter alla våra turer är det inte ens värt att "offra" mig.

Att säga till sitt barn att det är mitt fel att vi har så dålig relation när det ända jag velat är att ha en närvarande pappa som älskar sitt barn oavsätt hur jag beteer mig.

 

Träffade hur som helst min bror som jag delar pappa med idag ovh hans bedårande flickvän Sabrina.

Mycket trevligt möte som verkligen gav mig positiv energi   

 

Gick såklart inte att undgå att vi pratade om vår pappa lite och så.

Problemet är att jag har alltid vart så förbannat stolt över min pappa trots alla svek och hårda ord.

De få gånger han dykt upp har jag vart stoltare än tuppen själv för att alla älskar hans sociala sätt och hans humor.

 

Det syns inte vad som händer mellan oss 2 vid såna tillfällen.

Hr hoppats i alla år att det på nåt vis ska gå att gräva ner stridsyxan men nej.

 

Har tagit et beslut och känner mig tom.

Kan dock inte undgå att tänka på honom tillfällen som idag   

 

Det gör ont fortfarande.

Försöker hålla så låg profil som möjligt jäntemot min bror och bara njuta av att han iallafall vll träffa mig och umgås.

 

Betyder mycket att han håller kontakten med mig!!!

 

Finare bror får man leta efter.

Han om någon har sitt    på rätt ställe!!

 

Bra dag idag men mycket känslor.....

Trevlig vecka alla fina    

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards